BetterStyle

– Obligația de a informa în scris despre suspendarea, încetarea activității sau depășirea pragului de scutire de TVA și a oricăror alte modificări cu o lună înainte. În caz contrar, toate corecțiile și explicațiile în fața Oficiului Fiscal îi revin Reprezentantului. 5. RECLAMAȚIE 9 Reclamația trebuie să fie însoțită de un formular de reclamație cu numărul de factură corect, pe care se află produsul reclamat. 9 Garanția calității • Clientul are dreptul de a returna mărfurile cumpărate în termen de 14 zile de la data cumpărării, cu condiția ca acest produs să nu fie deteriorat, iar în cazul produselor de curățare sau produse cosmetice, să nu fie utilizat mai mult de o treime din conținutul său. • Reprezentantul este obligat să returneze suma plătită de client și să trimită produsul prin poștă sub formă de colet economic la sediul BetterStyle din Polonia, în termen de 30 de zile de la livrarea produsului către reprezentant, împreună cu formularul de reclamație completat și o copie a facturii. 9 Reclamații rezultate din defectele produsului • Reclamațiile datorate defectelor produselor vor fi luat în considerare de firmă în termen de 12 luni de la data achiziționării lor de către Membrii Clubului BetterStyle. • Membrii Clubului sunt obligați să trimită produsul defect la sediul BetterStyle din Polonia împreună cu formularul de reclamație completat. • În cazul în care reclamația este acceptată, firma va trimite un nou produs cu următoarea comandă sau echivalentul acesteia va fi returnat în contul de reduceri al Membrului Clubului. 9 Reclamații privind cantitatea • Vă rugăm să verificați pachetul în prezența curierului și, dacă lipsește un produs, vă rugăm să informați imediat BetterStyle Polonia despre acest lucru. • Reclamațiile privind cantitatea vor fi luate în considerare numai în termen de 3 zile de la primirea coletului de către Reprezentant. • Dacă reclamația este acceptată, compania va trimite un nou produs cu următoarea comandă sau se va emite o factură de corecție. ATENȚIE! Nu primim reclamații trimise prin ramburs! Produsele reclamate trebuie trimise prin colet economic la adresa: GLS Romania, Bulevardul Lucian Blaga 461, vizavi de CBA 440300 Satu Mare. Contactul pentru Departamentul de Reclamații BetterStyle: reclamatii@Betterstyle.ro. UTILIZEAZĂ SITE-UL NOSTRUWWW.BETTERSTYLE.RO Aci poți răsfoi catalogul online și accesa sub pagina: Zona Reprezentantului, unde: 1. efectuezi o comandă și verifici comenzile anterioare, 2. îi înregistrezi pe noii tăi Reprezentanți, 3. verifici activitatea structurii proprii, 4. descarci documente importante, precum: lista de prețuri actuală, formularul de reclamație, informații despre acțiunile și promoțiile curente. 5. informații detaliate găsești pe www.Betterstyle.ro (Zona Reprezentantului) LIVRAREA ȘI RECEPȚIONAREA MĂRFII Imediat după primirea mărfurilor comandate livrează-le Clienților la termenul stabilit. Împachetează produsele pentru Clienți în sacoșele firmei. Corectitudinea ta, punctualitatea și livrarea eficientă a produselor creează o bază solidă pentru relațiile cu Clienții. Încrederea îi determină pe Clienți să efectueze comenzile următoare. Cu cât atragi mai mulți Clienți fideli, care vor comanda regulat de la tine, cu atât mai stabile vor fi bazele afacerii Tale.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTMwNTk=